Fakta om mig

Jag heter Sophi Jones pettersson och är 14 år gammal.
På fritiden spelar jag innebandy som jag äskar, sjunger och är med mina vänner. Mina idoler är Justin bieber och One direction. Musik är mitt liv skulle verkligen inte kunna leva utan det. Någon jag verkligen inte gillar är falska vänner och skolan. Jag biter på naglarna.. uew i know men kan tyvärr inte sluta. hmm jag har 4 syskon, 2 hel och 2 halv. Hela min familj börjar på bokstaven S. Jag skulle egentligen heta Signe.. men det blev Sophi. Och om jag skulle blivit en kille skulle jag heta Samuel. I love my cats Selma och tussen (även fast det kanske inte verkar så) Så nu vet ni lite om mig. Bara fråga om det är någon mer ni vill veta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0